fredag 26. desember 2008

Marte lager blogg =)


Heeei heei =)

Nå har jeg tenkt lenge på å lage meg en blogg, men har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å gidde å skrive noe her likevel!.. men nå har jeg bestemt meg for å prøve så godt jeg kan:)


I dag var jeg i stallen og stor koste meg med mine kjære der. var deilig å kunne ri igjen, etter å ha vært syk nesten en hel uke. Når både hest og eier var fornøyd etter dagens økt, kom pappa å hentet meg. Planen var egentlig at jeg bare skulle hjem å dusje og skifte også sette seg i bilen igjen, og ut på fest. men slik ble det ikke! Ble heelt pudding etter deeen deilige laange dusjen.. såå gikk rett i sengen etterpå, og der ble jeg :P Litt synd egentlig, men sånn ble det! hehe...
Får ta det igjen i morgen ;)

Nå skal jeg faktisk se highschool musical 3:D ( eeeeelsker sånne disney filmer) , så får heller skrive mer i morgen!


La forresten til noen bilder av meg og min søte under!


Smask :*











1 kommentar: