tirsdag 21. juli 2009

Tanker svirrer rundt i hode, og får ikke sove :-(

Hei hei :-)

Nå har jeg ikke skrevet på sinnsykt lenge.. Har hatt det så travelt frem til skoleslutt og nå full ferie, som gjør at blogging er noe av det siste jeg gidder å tenke på!

Nå er klokken 06:00, og jeg får fremdeles ikke sove... la meg kl 23.. Ligger i sengen lys våken, mens tankene går i surr oppi her.. Da følte jeg en trang for å blogge litt!

Har du noen gang våknet opp dagen derpå og vært i så dårlig form, eller så full i angst at du såvidt klarer å snakke med noen?
Vel.. sånn hadde jeg det i dag.. dagen har rett å slett vært helt jævlig å komme seg igjenom.. Tilogmed mine gode kjæreste klarte ikke å få skikkelig med kontakt med meg i dag.. har bare sittet her å stirret i veggen og glodd tv! Nesten litt ekkelt at en hard kveld på byen, kan gjøre deg helt rar dagen etterpå! Men men...

Nå har jeg gått å klagd over at jeg ikke har ferie pga jeg har hesten hveer dag.. Kjente at jeg trengte litt ferie fra alt som heter hest! Men nå som hesten endelig er på beite, vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til.. Såklart er jeg med venner, familie og bare koser meg.. men merker det er noe som mangler i hverdagen, nemlig gollen miin :-)

Veel, nå er det bare litt over 3 uker til jeg flytter fra mamsen og papsen.. Flytter til voss, hvor jeg skal gå hestelinjen i første omgang et år, men mulig det blir to år! Det vil tiden vise.
Jeg skal såklart ha med min kjære Elvita. Så drar jo ikke helt tomhendt!
Men skal innrømme at jeg gruer meg litt, samtidig som at alt blir helt nytt og spennende! Håper på å bli kjent med noen greie folk der :-) Wish me luck!

Men nå SKAL jeg få til å sove!! fortsatt god sommer til dere folkens!!

love


Her er noen bilder av Vituss av meg en sommerdag :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar