søndag 15. februar 2009

Heeest er best ;D

Hallaien taien :D
i dag var det tidlig opp, og rett i stallen til min fantastiske hest! jeg tok morgenstell i full fart, før jeg dro ut til Flatøy.. der kom jeg til en blondine som var velidg trøtt i trynet, som jeg måtte dra opp av sengen!Vi kom oss opp i den "nye stallen" hvor vi skulle begynne på den nye boksen til vit'n. skal si deg vi har kommet langt på den altså..:P

Etter en stund, når Ariel hadde vært på skrittetur med de søte guttene sine, gikk vi inn for å varme oss, og Ariel brukte tiiiiiiimeeeer på badet før vi tok bussen ut igjen til vit, for å ta henne inn for kvelden :) så dro vi hjem til Meg, hvor vi skulle i bursdag til min kjære lillebror.. Nå er vi STAPP mett av kaker, og sitter her med hversin snus i sengen foran pcn mens vi ser på mine små tre kusiner bombanderer hele rommet mitt!! (SOM JEG NETOPP HAR RYDDET :(:( )

meeeen nå skal vi surfe på nett, sjekke ut hesteutstyr og hundevalper :)

see yah ;D

XoXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar