fredag 20. februar 2009

Hvil i fred <3

Uffameg.. nå har det vært noen tunge dager! Siden sist jeg skrev fikk vi vite at et familie medlem var veldig syk!! har sittet hos henne dag ut og dag inn.. I begynnelsen var hun helt oppegående, og jeg kunne ha en normal dialog med henne..
I slutten var det kun ja og nei hun klarte å svare, og nikket og ristet på hode.
Hadde så vondt av henne der hun lå, og var veldig tøft å se på! , men følte jeg måtte være der så mye som mulig. I går på skolen, midt i timen fikk jeg en tlf om at nå så det veldig mørkt ut. Jeg dro opp til henne på flekken sammen med min kjære søss.
Jeg var hos henne fra formiddag til seeent på kveld.. Jeg var kjempe trett da vi skulle kjøre hjem.. skulle bare innom stallen for å sjekke at alt var greit der, før jeg ble hentet av en veninne med en kompiss. skulle sove hos henne!
Akkurat da vi kom inn døren hjemme hos henne fikk jeg meld om at nå hadde hun sovnet inn.. Jeg ble helt totalt i fra meg, og ble ringt opp av en annen i familien. Da hadde hun sovnet inn RETT etter at jeg hadde gått utav rommet hennes.. er helt ufattelig å tenke på!! jeg som netopp hadde sett henne inn i øynene å fortalt henne hvor glad jeg var i henne, og jeg så hun trakk på smilebåndene når jeg sa det.. kan ikke fatte at det var siste gang jeg fikk se henne inn i de fine øynene hennes og snakke med henne.
Dro hjem med en gang, og skal si det var en slik stemning hjemme jeg ikke har opplevd før.. Hun etterlot seg et stort tomrom, og det kommer alltid til å stå tomt.. men vi har henne heldigvis med oss i våre minner og hjerter!

Håper du har det bra der du er nå! Hvil i fred <3


Har ikke vært på skolen i dag.. føler meg helt utkjørt og sliten.. Så har bare lagt i sengen i hele dag.. blir snart hentet av en veninne, for å gå i stallen! finnes ingen andre steder som er bedre å dra på en slik dag egentlig! så skal bli herlig å ta seg en liten ridetur:)

- Marte <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar