mandag 23. februar 2009

Hellåå :))

Å gud, det var en kjip skoledag.. Var sykt lite fristende å stå opp i dag tidelig, men siden jeg er i full sjerpings når det gjelder skole, så klarte jeg å dra meg opp på et vis :P hehe.. Hadde muntlig fremføring i dag, noe jeg å hele gruppen min gruet oss til! men gikk egentlig kjempe fint! Jeg fikk 4/5 på den, så må heller være fornøyd med det=) I de to siste timene, hadde vi prøve i norsk.. var egentlig dritt kjedelig, men overrskende nok, følte jeg den gikk kjempe flott :))
Sovnet på vei hjem i dag, fordi jeg var så sliten:P Dritt trøtt etter helgen.. og har ikke hentet døgn rytmen helt inn igjen heller! men men..
Skal snart i stallen til skatten miin :)) er jo knall vær ute, så blir nok sikkert kjempe kos!
Skal være med tjommisene senere, men skal PRØØØVE å ta tidlig kveld :P essje alltid så lett det, men i dag skal jeg gå inn for det!! hehe

Må løpe! , see yah ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar