tirsdag 17. februar 2009

NY VOFFSE? :D

Ble vekket kl 07:00 av Mamma og pappa. da skulle vi gi gaver til lillebror før han skulle på skolen! Han fikk masse fint! jeg gidde han en bergans boble jakke, og øretelefoner. han ble glad da =) Siden jeg hadde fri fra skolen, gikk jeg å lallet meg i sengen igjen.. var syyykt digg å sove helt til en tulling ringte å vekket meg.. Nå ligger jeg i sengen, og har vondt ooover alt! kan ikke skjønne hvorfor :S

skal kjøpe ny voffse nå:D Meg og Ariel skal ha hversin:)
Det er en chihuahua som skal hete Chanel, han er bare helt herlig! Legger ved noen biler under :)

Har faktisk ikke peeiling på hva jeg skal finne på i dag.. utenom stallen da såklart!
Joo, har litt lekser jeg må gjøre.. det var sant! skal ha Engelsk muntlig fremføring på torsdag.. så kanskje litt lurt å begynne å forberede seg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar