lørdag 14. februar 2009

Huffda, det tok ikke lange tiden før jeg glemte å skrive her =P hehe..
har skjedd siiinnsykt masse siden sist jeg skrev, og har vært en veldig tung januar mnd..

04.januar forsvant en god venn vekk! Jeg snakker nok for de aller fleste som kjente ham at han etterlot seg et stoort tomrom, og en masse tanker. Denne gutten var super på alle måter, og smilet var alltid på topp! Kunne alltid snakke med han om ting, og det var ikke mer enn et par ord som skulle til for at han fikk deg på andre tanker altså! kommer til å savne de samtalene..
Håper du har det bra der du er nå!! Tenker en hel del på deg kriss!

Hvil i fred, glad i deg <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyN9JZvz-NUHMFBVI2ycGzgs922ZPXYindUD9tFY528w-ez3pHumq10EoZhyphenhyphenJ1t6mqktFFpKYQ8IhvoFHvPXDf852OhFvQLrAHKkeOabK6NXgHNPgOA7UEd3A6i_VoF2gv3v07VhkSkTE/s1600-h/n706251645_822797_5642.jpg">



























Nå for tiden har jeg en syk hest :( hun er blitt halt i høyre fremfot, og har betennelse i venstre bakfot! er utrolig kjipt, i ogmed at vi skal stille til NM i sommer. var en kjempe dårlig timing, men er ikke noe å gjøre med det! Dyrelegen behandler henne så godt han kan, og vi må ta den tiden ting tar, og håpe på det beste :)) Den gode nyheten , er at så snart dyrelegen sier hun kan bli transportert, skal vi flytte :D hun skal ut på ny stall til Tusseladd, Hebbe og Lilje :) Der tror jeg hun kommer til å stoor trives :D er kjempe koselig der ute! også er det jo ikke så langt fra huset mitt heller, og det er jo supert=)

Til etter sommern, skal jeg flyyyyttteee :D tenk det du!! skal bo på VOSS av alle steder:P hihih..
Der skal jeg gå hestelinje på voss VGS. sammen med en veninne:) Der skal vi bo på hybel ( noe som kaaan bli spennende). vi skal jo såklart ha med oss skattene våres, Elvita og Tusseladd! :):) de skal stå på en koselig stall 5 min fra der vi skal bo:) gleder meg kjempe masse til å komme dit, og bli kjente med nye hestefolk=)

I dag er det valentines day, men jeg har ikke noe spesielt jeg skal iogmed at min kjære ikke er i Bergen nå! er ikke helt i form heller (har halsbetennelse), så tenker jeg bare skal ha enda en chill lørdag sammen med min kjære familie:) også skal jeg jo i stallen da så klart:)) og begynne å pakke ned alt utstyret mitt der, som skal bort i den nye stallen:)! det kaaan jo ta sin tid :P

Men nå må jeg gå=) på tide å komme seg utav sengen!
Ha en fin dag, og happy valentine :D <3

stoort smask

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar