søndag 12. april 2009

Hei kjære blogglesere:)

Nå har jeg desverre fått halsbetennelse igjen, noe som er suuuperdritt! Meen oppturen er at det er blitt stråååelende vær, som får meg til å smile og le ekstra masse!
I dag har jeg vært på tur med mamma, pappa og den gode hesten min :) Vituss fikk strekt godt på seg, da vi løp opp igjennom bakkene noe hun liker svæært godt:))
Har også øvelseskjørt masse i dag, og skal si jeg begynner å kunne det å kjøre bil :P hehe.. kjempe artig synes jeg!

Hørt om Renè Kleveland - Lyrical??
Veel, denne gutten har da funnet ut at han skal lage sang til meg, noe jeg synes er kjempe stilig :) gleder meg masse til å få høre den! Han har også mixa noen bilder til meg, som jeg ligger til under! tusen takk, kjempe tøffe:-)

Nå sitter jeg i sengen med Ariel, og er faktisk Veeeldig bored! hehe, tenker vel egentlig det blir kubbings snart, noe jeg egentlig ikke føler for:P

Ha en fin kveld, vi snakkes ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar