tirsdag 14. april 2009

Sool, og siste fridag!

Heeii hei :D
Nå er jeg altså i STRÅÅLENDE humør!! voknet opp av solstråler i fjeset mitt, akkurat sånn som man gjør i disney filmer :P var så herlig :) I dag har jeg nesten ikke stemme:( dumme dumme halsbetennelse! Nå skal jeg straks i stallen, og bare kose meg der i heele dag!!:D siden det er siste fridag fra skolen, så må den nytes ekstra godt!:)) skal ri på tur i fineværet sammen med Nina og Merethe! Siden Elvita faktisk skal flytte (som jeg skriver om senere) så skal vi ha en koselig "siste" tur sammen!!
I går trente vi litt dressur på banen, og må si at jeg merker det er lenge siden vi har gjort det gitt! Hadde faktisk ikke sæærlig mye kontroll oppå der.. og både meg og hesten var litt ukonsentrert.. Helt på slutten gikk det bedre, men ikke godt nok etter min mening :P hehe.. på Torsdag skal vi derfor kanskje være med på en dressur trening for Anita Jensen ;) Blir sikkert kjekt!

Meen, nå må jeg løpe!! papsen roper, og jeg skal faktisk kjøre SELV til stallen :) hehe, digger det!! :D
NYT solen og DAGEN folks!!!

Vi snakkes ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar