onsdag 15. april 2009

I dårlig form:(

Hei hei alle sammen!
Nå er jeg blitt kjempe dårlig :( føler det brenner i halsen, og har fått pollen allerfi attpåtil! så er ikke særlig i form.. er vanskelig bare det å holde seg på bena:P Men til tross for det , så må jo den kjære hesten min ut å lufte seg! så Nå har jeg akkurat vært ute på trening med hesten :) hun har fått hoppet litt av seg i dag! kjempe kjekt å være tilbake på banen, der hun hører hjemme :))
I morgen skal vi på Dressur - program trening for Anita Jensen!
Og etter trening kjører vi direkte ut på ny stall på flatøy hvor elvita skal flytte inn:) gleder meg til å se hvordan det blir, ettersom hun har bodd på eikås hele livet sitt!
Men nå skal jeg prøve å soove meg frisk!!!! og håper VIRKELIG det funker, for er bare døøds kjipt å gå rundt å måtte snufse hele tiden!

stoor nattaklem fra Martemor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar