torsdag 9. april 2009

long time, no see

Hei hei!

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet.. huff, jeg er visst ikke så flink med sånn "oppdaterings" greier.. men men.. kan jo skrive litt nå da!

Nå har eeendelig gulingen min (hesten min) blitt erklært friskmeldt! og det er utrolig deeilig! Kunne endelig begynne å trene for fullt igjen:))
Men dagen etter hun ble erklært frisk, skulle jeg bare hoppe ned fra en liten høyde og klarte dermed å ryke et leddbånd i foten :( gjorde syykt vondt, og lover dere at foten min så ut som en svææær kjøttkake som var både blå og svart! :P Dette skjedde natt til en søndag for 3 uker siden.. pappa kjørte med meg inn til legevakten, og gjett om vi måtte vente lenge.. fleere timer satt vi der! Når vi endelig var kommet inn til legen, fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk ri på en good stund, og skulle heller ikke gå på foten. med andre ord så måtte jeg bruke krykker pluss en bandasje som gikk helt opp til kneet! Da vi kom hjem skulle jeg øve meg litt på krykkene.. Jeg fikk det overhode ikke til! falt som bare det:P var litt artig også da.. jeg brukte krykkene i en dag på skolen, før jeg kastet de vegg i mellom.. Nå har det gått 3 uker siden det skjedde, og foten er enda vond og blå:( men i dag klarte jeg ikke holde meg lengre, og satt meg oppå hesteryggen igjen hvor jeg trives enormt godt;)

02.04.09 hadde jeg hatt jenta mi i 5 år, og regner med det blir mange flere:)) ekke værst det!

ENDELIG ER DET PÅSKEFEEERIE :D:D

Fra søndag til onsdag var jeg i Alta sammen med mamma,pappa og lillebror!
Var drit artig, og en opplevelse i seg selv!
Når vi var der oppe, var vi innom et ishotell. det var helt SYKT! ble så fasinert av hvordan noen kan ha klart å lage noe så utrolig kult KUN av IS ??
Prøvde å legge opp noen bilder, men kom bare opp at det ikke gikk:/
får prøve igjen en annen dag!
Regner med at resten av påsken blir tilbringt på hytta ellerno.. skal vertfall bare slækken, og kose meg resten av ferien:))

Men nå må jeg komme meg i seng! skal ha fôring i stallen i morgen tidlig:)

Natti natt, og GOD PÅSKE!! <3

smask

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar