lørdag 11. april 2009

Påskeaften :):)

Ellåååå =)

I dag tiidlig fikk jeg pååskeegg :D og fikk de søøøteste ridestrømpene også :)) rosa rutete, også et annet par i grå!
DRITT vær i dag :(( ble litt lei meg når jeg stod opp i dag, siden jeg hadde tenkt meg enda en tur på fjellet! var på fjelltur med vit i går, og hun digget det helt sykt! fikk vertfall løpt fra seg :D
Det endte opp med at jeg bare pusset henne godt, å lot henne stå inne resten av dagen:) så nå står hun varm å go' i boksen sin <3
Skal egentlig på påskemiddag hos farmor og farfar i dag, sammen med hele familien! men jeg har også lyst til å bli med ut å feste litt.. så har et dilemma der:P

BTW, i gåår så var jeg og charlotte på tivoli! der møtte vi de to kjekkasene Renè og Stian.. Hadde det kjempe koos, meen litt kvalm ble vi jo! hehe :P
Litt før vi skulle dra hjem, gikk Karita fra PH- norge forbi meg.. Traff på henne igjen utenfor, og stoppet å slo av en prat :)) hun virket driit kul, og håper hun når langt i serien :))

Nååå skal jeg hoppe i dusjen, ettersom jeg stinker hest :P
så, vi snakkes folks!

sussepåå



Meg og Charlotte sitter oppi den der, tenk!!

1 kommentar:

  1. Nicee :D:D,, Stilig blogg du har :D Stå på med ridingen, Ja det er dritt vær ute i dag, På en lørdag, boring!! Ja det var digg på tivoli i går, haha, du ble dårlig ja. Spiser før du går opp i ali baba,,haha. Kjempe smart:D, Og du sløser ikke med popcorn, haha. see yaaaa Later Girl :D

    SvarSlett